روسيه عرضه گاز به غول انرژي فرانسه را متوقف كرد

۶ بازديد

غول انرژي دولتي روسيه يعني شركت گازپروم روز سه‌شنبه تأييد كرد كه جريان عرضه گاز به شركت فرانسوي انجي Engie را به‌علت عدم پرداخت بدهي خود قطع كرده است.

به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از راشاتودي، غول انرژي دولتي روسيه يعني شركت گازپروم روز سه‌شنبه تأييد كرد كه جريان عرضه گاز به شركت فرانسوي انجي Engie را قطع كرده است.

گازپروم در سن‌پترزبورگ توضيح داد كه شركت انجي كه در پاريس مستقر است، نتوانسته است هزينه واردات گاز ماه ژوئيه را به‌طور كامل پرداخت كند.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

اين غول انرژي در بيانيه‌اي اعلام كرد كه به انجي اطلاع داده است كه از اول سپتامبر تا زماني كه هزينه گاز تحويل‌شده را به‌طور كامل دريافت نكند، عرضه گاز را متوقف خواهد كرد.

گازپروم همچنين تأكيد كرد كه طرف فرانسوي تا عصر سه‌شنبه در پرداخت كوتاهي كرده است و اين امر موجب شده است كه تحويل گاز بيشتر به اين شركت بر اساس قوانين روسيه غيرممكن شود.

پيش از اين، شركت انجي با اشاره به "اختلاف طرفين در مورد اجراي برخي قراردادها"، اعلام كرده بود كه گازپروم به آن "درباره كاهش تحويل گاز" اطلاع داده بود. اين شركت هيچ جزئياتي در مورد علت اختلافات ارائه نكرد و ميزان محدوديت‌هاي تحويل را مشخص نكرد.

اگنس پانير روناچر، وزير انرژي فرانسه روز سه‌شنبه روسيه را به استفاده از صادرات گاز خود به‌عنوان سلاح متهم كرد. وي همچنين گفت كه فرانسه "بايد براي بدترين سناريوي قطع كامل عرضه آماده شود". اظهارات وي قبل از اعلام گازپروم مطرح شد.

شركت انجي Engie نيز اظهار داشت كه قبلاً حجم لازم براي اجراي تعهدات و الزامات خود در قبال مشتريان را تضمين كرده است.

اين شركت افزود كه اقداماتي را براي "كاهش قابل توجه هرگونه اثرات مستقيم مالي و فيزيكي" ناشي از قطع احتمالي عرضه گازپروم انجام خواهد داد.

اين تحولات در حالي رخ مي‌دهد كه دولت‌هاي اتحاديه اروپا در حال تلاش براي پر كردن ذخاير گاز خود در مواجهه با بحران انرژي در آستانه فصل سرما و كاهش عرضه گاز از سوي روسيه هستند.

مقالات ديگر:شيشه بري

نرم‌افزارهای آموزش زبان فرانسه در دنیای امروزی ابزارهای بسیار مفیدی برای افرادی هستند که می‌خواهند زبان فرانسه را یاد بگیرند یا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. نرم افزار آموزش زبان فرانسه اغلب از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی بهره می‌برند تا فرآیند یادگیری را برای کاربران سریعتر، موثرتر و جذاب‌تر کنند. این نرم‌افزارها اغلب قابلیت‌هایی مانند آزمون‌های زبان، فیلم‌ها، بازی‌های تعاملی و تمرین‌های متنوع را ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند به صورت مستقل و در زمان‌هایی که برایشان مناسب است، زبان فرانسه را تمرین کنند.

 

این نرم‌افزارها از مزایای بسیاری برخوردار هستند، از جمله دسترسی آسان، انعطافپذیری زمانی، بازخورد فوری و شخصی‌سازی یادگیری بر اساس نیازهای هر فرد. علاوه بر این، برخی از این نرم‌افزارها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند که این به کاربران اجازه می‌دهد تا با ارتباط برقرار کردن با سایر کاربران یا مربیان حرفه‌ای، تجربه یادگیری اجتماعی و تعاملی را نیز انجام دهند. به طور کلی، نرم‌افزارهای آموزش زبان فرانسه به عنوان یک ابزار موثر و کمکی معتبر برای افرادی که به دنبال یادگیری یا بهبود زبان فرانسه هستند، شناخته می‌شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.