آمريكا از زلنسكي خواسته با روسيه مذاكره كند

۱۰ بازديد

وال استريت ژورنال به نقل از منابع ديپلماتيك آشنا با گفتگوها گزارش داد كه جيك ساليوان، مشاور امنيت ملي بايدن به ولوديمير زلنسكي، رئيس جمهور اوكراين توصيه كرده كه در مذاكرات احتمالي با روسيه موضعي"واقع بينانه" داشته باشد.

به گزارش ايسنا به نقل از اسپوتنيك، به گفته ديپلمات‌ها،‌ ساليوان در سفر 4 نوامبر خود به كي‌يف اين پيام را به زلنسكي داد كه او و مقاماتش بايد خواسته‌ها و اولويت‌هاي واقع‌بينانه را براي گفتگوها تدوين كنند و احتمالاً در هدف اعلام‌شده خود براي بازگرداندن كنترل كريمه تجديد نظر كنند.

مقالات بيشتر:نقاشي ساختمان شمال تهران

واشنگتن همچنين پيشنهاد كرد كه كي يف بايد ايده مذاكره با روسيه را براي به دست آوردن اهرم فشار بپذيرد.

اوايل ماه جاري، زلنسكي شرايط مذاكرات صلح با روسيه را مطرح كرد و خواستار احياي تماميت ارضي اوكراين، احترام به منشور سازمان ملل، "غرامت تمام خسارات ناشي از جنگ" و تضمينعدم تكرار درگيري شد.

ندري رودنكو معاون وزير امور خارجه روسيه گفت كه مسكو هيچ پيش شرطي براي مذاكره با اوكراين ارائه نمي كند، اما كي يف بايد حسن نيت خود را نشان دهد. سخنگوي كرملين، ديميتري پسكوف گفت كه روسيه براي تماس‌ها آماده است اما اوكراين راه ادامه مذاكره را بسته است.

مقالات ديگر:وكيل كلاهبرداري غرب تهران

نرم افزارهای یادگیری زبان روسی امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کنند که به آنها کمک می‌کند به صورت موثر و بهینه‌تر زبان روسی را یاد بگیرند. اولین مزیت این نرم افزارها، ارائه محتوای تنوع آموزشی است. این برنامه‌ها اغلب از روش‌های مختلف آموزشی مانند درس‌های تصویری، تمرینات شنیداری و تکرارهای تعاملی استفاده می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهند به وسیله تمرین‌های متنوع به مهارت‌های زبانی خود پرداخته و درک خود را از زبان روسی بهبود بخشند.

https://sariasan.com/featured/top-russian-learning-apps/

دومین مزیت این نرم افزارها، امکان ارتباط فعال با زبان روسی است. اکثر این برنامه‌ها دارای قابلیت‌هایی مانند چت با سایر کاربران یا گوینده‌های متناوب هستند که به کاربران امکان می‌دهند در محیطی تعاملی و عملیاتی با زبان روسی در تمرین و یادگیری شرکت کنند. این امکانات نه تنها مهارت‌های زبانی را تقویت می‌کنند بلکه باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری زبان می‌شوند. در مجموع، نرم افزارهای یادگیری زبان روسی با ترکیب منابع آموزشی متنوع و امکانات تعاملی، یک روش کارآمد و جذاب برای یادگیری زبان روسی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.