مجلس از خانواده مهسا اميني دعوت كرد

۷ بازديد

رييس كميسيون امور داخلي كشور و شوراها با بيان اينكه مجلس و دولت با جديت پرونده فوت مهسا اميني را بررسي مي كنند، گفت: از خانواده اميني دعوت كرديم براي بيان اظهارات خود به مجلس بيايند.

به گزارش «تابناك» به نقل از ايرنا، محمد صالح جوكار با اشاره به ماموريت رييس مجلس به كميسيون امور داخلي براي بررسي پرونده فوت خانم اميني گفت: كميسيون امورداخلي در اين راستا گزارش كامل در مورد پرونده فوت خانم اميني را از فرمانده انتظامي و پزشك قانوني اخذ كرده و ماموران اورژانس هم مشاهدات خود را به كميسيون امور داخلي كشور و شوراها ارائه دادند، علاوه بر اين فيلم ۳۳ دقيقه‌اي مرحومه اميني از زمان بازداشت تا حضور در مركز انتظامي و اعزام به بيمارستان در كميسيون امورداخلي مورد بازبيني دقيق قرار گرفته است.

مقالات بيشتر:هزينه سالن عقد

رييس كميسيون امور داخلي كشور و شوراها اضافه كرد: از خانواده اميني دعوت كرديم براي بيان اظهارات خود به كميسيون شوراها بيايند و مقرر شد كه امكانات اياب و ذهاب و اسكان در تهران براي خانواده اميني فراهم شود، زيرا اين اظهارات مي‌تواند براي روشن شدن اين پرونده تاثيرات مثبتي داشته باشد.

جوكار تصريح كرد: گزارشات مكتوب پزشكي قانوني در مورد سم شناسي و پاتولوژي بايد به صورت مكتوب به كميسيون امور داخلي كشور و شورها اعلام شود تا بعد از جمع بندي اين پرونده نتيجه نهايي به سمع و نظر ملت شريف ايران برسد.

وي با بيان اينكه دولت و مجلس با جديت پيگير پرونده خانم اميني هستند از مردم خواست كه آرامش خود را حفظ كنند و تحت تاثير تبليغات منفي معاندين نظام و رسانه‌هاي بيگانه قرار نگيرند.

مقالات ديگر:آسايشگاه سالمندان ارزان قيمت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.