اسماعيلي: ايران از رسانه‌هاي ضد ايراني شكايت مي‌كند

۴ بازديد

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از شكايت ايران عليه رسانه‌هاي ضد ايراني خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ محمد مهدي اسماعيلي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حاشيه هيجدهمين مجمع عمومي سازمان خبرگزاري هاي آسيا و اقيانوسيه - اوآنا- در جمع خبرنگاران گفت: تهديدات رسانه‌اي تنها براي ايران نيست و هر ملت مستقل و آزاده‌اي در هر گوشه دنيا در معرض اين تهديدات قرار دارد و ممكن است نوع آن متفاوت باشد.

مقالات بيشتر:سالن عقد شهرك غرب

وي با تاكيد بر اين كه اين‌گونه نشست‌ها زمينه ساز جلوگيري از امپراطوري رسانه‌اي غرب مي‌شود، افزود: تروريسم رسانه‌اي كه دولت استكباري آمريكا امروز به‌صورت روشن در دنيا دنبال مي‌كند اين است كه مأموريت‌هايي را كه از طريق جنگ نظامي، فرهنگي و اقتصادي پيش نبردند با تحريف رسانه‌اي انجام دهند. تحريف رسانه‌اي هم يعني وارونه نشان‌دادن وقايع و به انحراف كشاندن اذهان، كه نمونه آن را در هفته‌هاي اخير در كشورمان مشاهده كرديم و يك هجمه و تروريسم رسانه‌اي به‌دليل ريشه‌هاي عميق فرهنگي و سواد رسانه‌اي بالايي كه در كشورمان داريم به نتيجه نرسيد و عقيم ماند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ما از طريق وزارت امور خارجه و نهادهاي بين‌المللي شكايت عليه رسانه‌هاي ضد ايراني را در دستوركار داريم و به‌ زودي شكايت‌هاي حقوقي‌ خود را تسليم مراجع بين‌المللي براي پيگرد حقوقي موضوع خواهيم كرد.

مقالات ديگر:روانشناس كودك و نوجوان گيشا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.